Jak poradzić sobie z OBIEKCJAMI KLIENTA

"Za drogo", "Nie potrzebuję tego", "Muszę to jeszcze przemyśleć", " Muszę to przedyskutować z szefem", "Proszę zadzwonić później", " Proszę mi to wysłać mailem", "Mamy już dostawcę" i całą resztą pozostałych?

"Od tego, czy umiesz radzić sobie z obiekcjami zależy Twoje życie... No życie może nie, ale to, jakie ono będzie"

Jak się czujesz kiedy rozmowa idzie nawet gładko a tu nagle pojawiają się obiekcje wszelkiej maści?

Przyznaj się szczerze, ile razy wysłałeś klientowi ofertę z nadzieją, że ją przeczyta?

A ile razy miałeś zadzwonić później i klient zapadał się pod ziemię, jakby nagle porwali go kosmici? Albo udawał, że nic nie pamięta?

Ile razy miał przedyskutować z żona i zaraz wrócić do Ciebie z odpowiedzią? I okazywało się, że zaraz trwa więcej niż rok Jowisza?

Albo ile razy klient "spuścił Cię na drzewo" informując, że ma już dostawcę?

Czy wreszcie jak często usłyszałeś sakramentalne "muszę to jeszcze przymyśleć" i opadły Ci nie tylko ręce.

A może przyszedł czas, żeby powiedzieć dosyć?


Masz dwa wyjścia w sytuacji, kiedy pojawiają się obiekcje.

1. Ściągać gacie do kostek. Czyli schodzić z ceną do takiej wartości, że sam się sobie dziwisz. A przyznasz pewnie, że handlowiec ze spuszczonymi gaciami wygląda żałośnie,

2. Mieć przygotowaną odpowiedź na każdą z obiekcji klienta, która może się pojawić, A szczególnie na 7 najważniejszych. Po co? A choćby po to, żeby nie robić kociej mordy, kiedy klient Ci powie - proszę mi to wysłać mailem, tylko odpowiedzieć mu tak, jak na filmie. I podobnie w każdym innym przypadku

Nie potrzebuję tego!

Proszę mi to wysłać mailem

Za drogo

Muszę to jeszcze przemysleć

Muszę to przedyskutować z chomikiem

Proszę zadzwonić za tydzień, albo później

Już mamy dostawcę

Mam już wystarczająco dużo zleceń

Nie mam czasu obrobić nawet tych klientów

Co mi chce Pan wcisnąć

Nie znam Pana

Nie mogę Pana przełączyć


Przestań walczyć z obiekcjami - Zrób z nich pożytek.

Obiekcje to sposób klienta na to, żeby ci powiedzieć, że dałeś ciała w trakcie rozmowy handlowej i nie zbudowałeś wartości wokół swojego produktu lub usługi. I dlatego wtedy, kiedy się pojawiają - powinieneś się cieszyć a nie martwić.

Bo jeśli klient mówi "nie potrzebuję tego" to znaczy, że nie jest przekonany, czy rozwiążesz jego problem, że to, co dla niego masz sprawi, że po zakupie znajdzie się tam, gdzie chce się znaleźć.

Proszę mi to wysłać mailem.

Oczywiście - już wysyłam. A co dokładnie chciałby Pan w tym mailu dostać? Co pominąłem w trakcie rozmowy, co jest tak ważne, że powinno znaleźć się w mailu, który zaraz po spotkaniu do Pana wyślę?

Muszę to jeszcze przemyśleć.

To oczywiste, że takie decyzje wymagają namysłu. Która najważniejsza rzecz, o której rozmawialiśmy wymaga przemyślenia?

To tylko dwa proste przykłady, podstawowe, które powodują, że nie przyjmujesz obiekcji klienta a odszukujesz w nich to, co jest dla niego najważniejsze, odkrywasz wszelkie obawy, masz szansę, aby przekonał się do Twojej oferty.

Wyobraź sobie taką sytuację, że jesteś w pełni przygotowany na każdą obiekcję klienta? Co Ci to da?

  • Kiedy klient powie "muszę to jeszcze przemyśleć - sprawisz, że to, co jest do przemyślenia zostanie przez Ciebie wyjaśnione i nie będzie już wymagało czasu na przemyślenia
  • Kiedy klient powie "proszę mi to wysłać mailem"- masz szansę nawet umówić spotkanie po to, aby uzgodnić, co masz wysłać mailem :)
  • Kiedy klient powie "nie potrzebuję tego" - sprawisz, że sam wyjaśni Ci, czego dokładnie nie potrzebuje, opisując wszystkie te problemy, które rozwiązuje Twój problem. Wystarczy odpowiednio o to zapytać.
  • Kiedy klient powie "proszę zadzwonić później" - zadzwonisz później, Ale już na umówione ciepłe spotkanie, na którym podejmie decyzję o zakupie
  • Kiedy klient powie "za drogo" - sprawisz, że sam uzasadni sobie, że nie dość, że nie jest drogo, to jest tak jeszcze z dbałości o niego.
  • Kiedy klient powie "mamy już dostawcę" - zapytasz, jak to jest mieć dwóch i staniesz się najpierw tym drugim, a potem tym pierwszym :)
  • Kiedy klient powie "muszę to przedyskutować z szefem" - tego już się dowiesz w środku kursu :) Nie chcę Cie przeładować wiedzą.
  • Kiedy klient użyje jakiejkolwiek obiekcji, którą znasz i takiej, której nie znasz, bo będziesz znał uniwersalne wzorce i techniki, które dopasujesz do każdej obiekcji, zwłaszcza te dwie techniki z modułu o obiekcjach przy telefonowaniu na zimno.

Co ci jest potrzebne, aby przestać obawiać się obiekcji?

Dobre szkolenie? Chyba żart. Zaawansowany kurs? No co Ty? Coaching z mistrzem? Jaja sobie robisz?

Jedyne, czego potrzebujesz to wiedzieć, co kryje się pod obiekcjami i umieć to odkryć. A jedyne, co jest Ci potrzebne, żeby to zrobić to:

Zestaw gotowych SCHEMATÓW i WZORCÓW ODPOWIEDZI

Nie długich wywodów trenerów, tylko gotowców, podanych na srebrnej tacy, z kaczupem i majonezem, jak jajka na miękko zawinięte w płatach boczku, albo jak kalmary w brokułach, jeśli jesteś wege.

No to w takim razie za chwilę będziesz się cieszyć jak dziecko kiedy z ust klienta padną obiekcje. Bo wtedy dopiero zacznie się dla Ciebie prawdziwa sprzedaż.

Tak, to już czas na... prezentację...

Sposobów na WSZYSTKIE OBIEKCJE KLIENTA XXL

Czyli coś, co sprawi, że będzie się żyło lepiej. Ale nie klientowi. Tobie :)

No ale pierdołami się kapusty nie okrasi, więc czas zobaczyć, co jest w środku:

  1. 15 metod - schematów: łącznie 15 schematów, według których przygotujesz się na każdą obiekcję. Ale nie tylko - sam sobie skonstruujesz dowolną odpowiedź dopasowaną specyficznie do Twojej branży. No tylko mi nie mów, że nie jest specyficzna?
  2. 263 gotowe przykłady: tak, gotowce, kopiuj - wklej. Normalnie petarda. Pełne sentencje i sekwencje zdań, Podstawiasz tylko swój produkt i tamdaradej, jak mówił wielki mistrz krzyżacki.
  3. Metoda SZUM: to powinienem właściwie z tego kursu usunąć, bo to jest tak mocna metoda, że sama w sobie wystarczy za wszystkie inne. 4 kroki i już.

Wersja: "100% od zaraz"

Wszystkie lekcje dostępne od zaraz po zalogowaniu do panelu szkoleniowego. Wersja dla zaawansowanych. Zaczynasz od której lekcji chcesz, możesz przeglądać całość w trybie encyklopedycznym.

BEZ GWARANCJI ZWROTU

Ale rzućmy okiem trochę głębiej, co tam jest.

  1. Schemat PIWO
  2. Schemat BUMERANG
  3. Schemat TO NIE JEST DLA KAŻDEGO
  4. Schemat CO BY BYŁO GDYBY
  5. Schemat BĘDZIE PAN ZADOWOLONY
  6. Schemat WYBÓR POZORNY
  7. Schemat PRZERAMOWANIE
  8. Schemat WARTOŚĆ OBIECANA
  9. Schemat POWRÓT DO MOTYWÓW I KRYTERIÓW
  10. Schemat ADEKWATNA WARTOŚĆ
  11. Schemat KOMPENSACJA
  12. Sekcja odpowiedzi na: JUŻ MAMY DOSTAWCĘ
  13. Sekcja odpowiedzi na PROSZĘ MI TO WYSŁAĆ MAILEM
  14. Schemat ZAMKNIĘCIE PRZEZ OTWARCIE
  15. Metoda SZUM

A tak dokładnie, to z czego składa się ten kurs?

Zobacz WSZYSTKIE moduły:

Moduł 1

KURS samodzielny za 477zł.

Techniki Obrony Ceny cz.1

Kiedy klient mówi "za drogo"

11 schematów

76 przykładów

techniki podstawowe

Moduł 2

KURS samodzielny za 477zł.

Techniki Obrony Ceny cz.2

Kiedy klient mówi "za drogo"

12 technik

42 przykłady

techniki zaawnsowane

Moduł 3

KURS samodzielny za 477zł.

Techniki na wszelkie obiekcje

Wszystkie obiekcje

15 sposobów

Ale niech za mnie powiedzą coś Ci, którzy już to mają...

"Dokonałeś niemożliwego."

"Byłem głupi :) dopóki Ciebie nie poznałem i nie pracowałem z Tobą, a teraz sprzedaż idzie z automatu.…

Dokonałeś niemożliwego - dziękuję Maestro."

Paweł SOWA Trener Ustawień Systemowych

Uff, teraz możesz już kliknąć niżej, BEZ RYZYKA, z 120-dniową gwarancją!

Tak, całkowicie bez ryzyka. Przerobisz materiał z kursu, nie spodoba Ci się, powiesz, że to nie działa u Ciebie, że to g...uzik warte - OK. Bez słowa oddaję Ci całą kwotę. Tylko przerób materiał i zrób wszystkie zadania. Bo wtedy nie będziesz potrzebował zwrotu :).

Wersja: "100% od zaraz 777,- zł.

Wszystkie lekcje dostępne od zaraz po zalogowaniu do panelu szkoleniowego. Wersja dla zaawansowanych. Zaczynasz od której lekcji chcesz, możesz przeglądać całość w trybie encyklopedycznym.

100% Gwarancji Satysfakcji (i zwrotu)

Masz pełną ochronę 100% Gwarancji Zwrotu. Jeśli w ciągu 3 miesięcy zrobisz to, co jest do zrobienia w kursie, zastosujesz na klientach w trakcie rozmów i powiesz mi, że nie przyniosło Ci to dźwięku brzęczącej monety to - choć łzy rozpaczy zaleją mi oczy - oddam Ci całą zainwestowaną kwotę. Nie ma lipy!

Gwarancja dotyczy tylko wersji "Krok po kroku", bo tylko ucząc systematycznie i metodycznie mogę zagwarantować efekty finansowe, Jeśli jesteś osobą zaawansowaną to możesz wybrać opcję, gdzie bierzesz wszystko od razu, ale wtedy gwarancję za efekty bierzesz na siebie, co przy Twoim poziomie zaawansowania jest w sumie oczywiste.


Wiem, że masz OBIEKCJE 

O losie :) Jesteś na stronie kursu o rozbijaniu w pył obiekcji klienta i sam masz obiekcje. Się dzieje. To teraz poczytam Ci w myślach. Możesz sobie dumać tak:

Za drogo, nie potrzebuję tego, muszę to przemyśleć, muszę to przedyskutować z żoną, bo to kwota jak armata, może podpowie mi coś moja psinka, zapytam jeża pigmejskiego, za drogo, nie potrzebuję tego, niech się ta strona już skończy, bo już chcę kliknąć i mieć to z głowy,

Najpierw Ty potem KLIENT

Tak, to prawda jest święta. Jeśli chcesz sprzedawać produkty swoim klientom i rozwiewać ich obiekcje, to jak chcesz to zrobić, jeśli masz obiekcje wobec siebie? Popatrz jaka to kwota? Jak ją traktujesz? Jako koszt? Wydatek niewiadomego pochodzenia, który nie wiesz czy Ci się zwróci? Czy to zadziała u Ciebie?

To jeśli Ty nie wierzysz w to, że na tym zarobisz, nie potrafisz rozbić obiekcji to... tym bardziej To jest właśnie dla Ciebie tu i teraz. Bo żeby skutecznie rozbijać obiekcje klienta najpierw musisz rozprawić się ze swoimi. No tak czy nie?

Dobra, koniec przekonywania, bo mi język wyschnie. 120-dni gwarancji się znikąd nie bierze.

Całe ryzyko biorę na siebie

Do dziś nikt nie zażądał zwrotu. Jak myślisz, czy to coś znaczy? (Wersja "100% od zaraz" nie jest objęta gwarancją zwrotu).

Wersja: "100% od zaraz"

Wszystkie lekcje dostępne od zaraz po zalogowaniu do panelu szkoleniowego. Wersja dla zaawansowanych. Zaczynasz od której lekcji chcesz, możesz przeglądać całość w trybie encyklopedycznym.

"Gacie na kostkach? Czy talary w trzosie? Do zwycięzców należą łupy”


P.S.: Cena jest taka, a nie inna, bo to jest kurs, który jest najbardziej pożądany i natychmiast się zwraca, bo wystarczy często tylko jedna rozmowa handlowa i masz z powrotem pieniądze w kieszeni. Wiesz, mnóstwo pozytywnych opinii, ludzie, którym kurs zwrócił się w pierwszy dzień po zakupie... to wszystko spowodowało. że cena tego kursu wzrosła z 5 x 14zł, czyli z 70zł do tej, którą obecnie widzisz. I to pewnie nie koniec, bo wciąż dodaję nowe rzeczy, więc wciąż wartość kursu rośnie.


>