Czy wiesz  CO i KOMU sprzedajesz?

Widzisz tego klienta u góry? Jest zadowolony, pałaszuje żarełko po udanej inwestycji i rozmyśla, co by tu jeszcze kupić, żeby jemu i jego firmie było  jeszcze lepiej. On chce się czuć z Twoim zakupem własnie tak, jak widać. 

"Tu mi dobrze, tu mi ciepło, tu się będę rozmnażał"

Tak tak, o to własnie chodzi Twojemu klientowi. Żeby zakup był dla niego idealnie dopasowany i komfortowy.

 KOMU i CO sprzedaje przeciętny handlowiec?

Oto odpowiedzi na tak postawione pytanie (przykłady z różnych branż)"

  • Jak to co, projektowanie ogrodów przecież. Komu - wszystkim, którzy tego potrzebują!
  • Ubezpieczenia na życie, każdemu, kto tego potrzebuje.
  • Laptopy dla firm.
  • Szkolenia miękkie. Jak to dla kogo, dla każdego pracownika!

 "Jeśli próbujesz sprzedawać wszystko wszystkim, to skończysz z niczym"

Nie sprzedawaj poradnika "Jak być dobrym ojcem" księdzu, Eskimosowi lodu, grzebienia łysemu czy garnituru sprzątaczce!!!

KTO JUŻ Z NIEGO KORZYSTA? I mali i duzi.

To jest dokładnie dla Ciebie jeśli...

Jesteś sprzedawcą, sprzedajesz swoje produkty lub usługi poza internetem, ale również on-line, prezentujesz produkty i usługi na spotkaniach i chciałbyś, aby Twoi przyszli klienci wprost wzrokiem kupowali Cienie i to co masz im do zaoferowania. Niczym wygłodniałe zombie. I to jest to, o czym za chwilę się dowiesz.

  • Na podstawie prostych pytań i instrukcji video stworzysz kilka profili klientów, do których dopasujesz swój produkt tak, aby był dla nich atrakcyjny
  • Będziesz sprzedawał(a) produkt tylko tym i dokładnie tym, którzy chcą z niego skorzystać
  • Przestaniesz tracić czas na ludzi, którzy nigdy nie będą Twoimi klientami, a na zawsze pozostaną "apaczami" (a paczę tylko), na których bezsensownie tracisz swój cenny czas.
  • Tak dobierzesz opis i prezentację oferty, że praktycznie zapomnisz o połowie z zazwyczaj słyszanych obiekcji
  • Zbudujesz "engagement pitch" - krótką, 30-60 sekundową mowę sprzedażową, dzięki której z łatwością na spotkaniach będziesz zdobywał nowych klientów
  • Wyróżnisz się z tłumu, bo będziesz wśród nielicznych, którzy potrafią inaczej sprzedawać prezesowi dużej firmy, inaczej właścicielowi jednoosobowej działalności, inaczej doświadczonemu networkerowi, inaczej łysemu, doświadczonemu życiem 40-to latkowi i wreszcie inaczej młodemu, gniewnemu 28-letniemu przedsiębiorcy. 
  • Sprawisz, że klienci będą w pełni rozumieli i akceptowali to, co chcesz im powiedzieć, bo będziesz mówić ich językiem w ich świecie. Ma sens, prawda?
  • Zadasz te dwa proste pytania klientom, którzy już u Ciebie kupili i tym, którzy nie kupili, aby idealnie dopasować do nich swoją ofertę
  • Wiesz, co to jest CKM? Bez tego nawet nie próbuj robić prezentacji
  • A na koniec, czy wiesz, przez jakie 4 fazy decyzji musisz "przepuścić" klienta, aby coś od Ciebie kupił?

Dobra. Czas na kilka przykładów:

Klient - Ksiądz

Produkt: "Jak być dobrym ojcem"

Dzięki praktycznym przykładom z tego poradnika Twoje dzieci zobaczą w Tobie nie tylko ojca, ale też przyjaciela. Już nigdy nie będziesz musiał rozkazywać, bo zbudujesz naturalny autorytet, który sprawi, że syn i córka z radością zrobią to, co do nich należy. 

A kiedy przeczytasz sekcję "Żona" twój seks już nigdy nie będzie taki sam, a jej nigdy nie będzie bolała głowa"

Klient - Sprzątaczka

Produkt: Garnitur Hugo Boss

Ten garnitur wprost leży jak ulał. Nie dość, że idealnie układa się na plecach podkreślając rozbudowaną muskulaturę, to jeszcze idealnie pasuje do Rolexa, który delikatnie przebłyskuje spod rękawa. Materiał to najdelikatniejsza wełna, dzięki której koszula nigdy się nie spoci, a zapach perfum i świeżości będzie trwał przez cały dzień. Spojrzenia managerów, ale przede wszystkim jedwabiste spojrzenia kobiet - bezcenne.

Klient - Eskimos

Produkt: Lodówka

Jest naprawdę energooszczędna, więc zamiast użerać się co roku z Krystyną z Taurona, że opłaty za prąd są zawyżone - usiądziesz spokojnie na słonecznej werandzie i grzejąc się w blasku tarasu zobaczysz, jaki niski jest Twój rachunek za prąd.

Ale za to ile w niej zmieścisz. Do zamrażalnika wpakujesz nawet 20 kurczaków z Lidla i jeszcze zostanie miejsce na solidne wiadro lodów.

A automatyczna kostkarka do drinków będzie wręcz zbawieniem, kiedy zaprosisz na degustację wykwintej Whyski grono znajomych z Hawajów.

Klient - Łysy

Produkt: Grzebień

Wyobraź sobie - budzisz się rano spóźniony. Zwyczajnie zaspałeś. Wkładasz drogi garnitur od Bossa, sprawdzasz, czy buty lśnią należycie, jak przystało na dyrektora i już masz wychodzić, kiedy patrzysz w lustro a na głowie... dżungla. Położyłeś się wieczorem na boku i widać tego skutki. Grzywka w lewo jak przy wietrze na K2, na boku rogi jak u Lucyfera, a z tyłu - huragan Katrina nie powstydziłby się takiej demolki. Czasem żałujesz, że nie jesteś łysy.

Ale przecież masz... swój grzebień. Tak, trzy przeczesania na mokro i już możesz iść do pracy. Nigdy wcześniej takiego nie miałeś i żadnego więcej już nie kupisz.

Jak myślisz ile sprzedasz stosując takie dopasowanie jak te przed chwilą?

Pomogę Ci - NIC. Ani sztuki, zero, null. Ale jedno jest pewne - będą o Tobie mówili. Wszędzie. Bo nikt nie miał tak dobrych teskstów sprzedażowych skierowanych do tak złej GRUPY DOCELOWEJ.

Bo NAJWAŻNIEJSZY jest PROFIL KLIENTA IDEALNEGO. czyli:

Profesjonalny Avatar Klienta

Taki, który możesz sobie przygotować ponizej

Wydanie "100% od zaraz", 477,- zł.

Wszystkie lekcje dostępne zaraz po zalogowaniu się do panelu kursu. Korzystasz z dowolnej lekcji w dowolnej chwili bez konieczności trzymania się harmonogramu lekcji

A czy nie mogę sprzedawać zwyczajnie, bez avatara?

Możesz, przecież tak sprzedajesz teraz prawda? A co by było, gdyby z dnia na dzień, po zrobieniu profili klientów Twoja sprzedaż wzrosła o 23,35%? Tyle wyniósł mój wskaźnik wzrostu zaraz po zastosowaniu, czyli następnego dnia.

Ile wynosi średnia cena Twojego produktu? Możemy przyjąć, że jest to 50zł? Jeśli przeprowadzasz 5 rozmów dziennie i dzięki avatarowi zakończysz sukcesem tylko jedną rozmowę więcej to Twój zysk następnego dnia to 50zł. Jak myślisz, dasz radę? A jeśli sprzedajesz poprzez listę adresową, to jakich wzrostów się spodziewasz? Jakich zysków?

Chodzisz czasem na spotkania biznesowe? Jak myślisz, jak zwiększy się Twoja skuteczność pozyskiwania klientów, jeśli na podstawie profilu klienta przygotujesz mowę "elevator (engagement) pitch", czyli taką, dzięki której pozyskasz nowych klientów nawet do 30-40 na jednym spotkaniu? Myślisz, że to możliwe bez dobrego profilu Twojego klienta docelowego?

A czy wiesz, że sprzedaż zaczyna się długo przed pierwszą rozmową handlową? Bo badanie potrzeb to już przeżytek. Teraz te potrzeby musisz w kliencie wzbudzić, obudzić, klient ma zapłonąć rządzą? A jak masz to zrobić, jeśli nie dobierzesz odpowiednio cech produktu i nie zamienisz je w marzenia klienta? No a żeby wiedzieć, o czym on marzy trzeba go poznać i pod niego zbudować narrację wokół produktu. Bo inaczej to będzie sprzedawania łysemu grzebienia.

Gdzie spotkasz swoich klientów? Wszędzie? Błąd. Sprawdź, zadaj im i sobie pytania, zobacz, co ich interesuje i bądź tam, gdzie są oni. Jak myślisz, ilu klientów pozyskuję regularnie dzięki maratonom i biegom ulicznym? Jak myślisz, czy wśród moich klientów są triathloniści? A może mam też takich, których spotkałem na konferencjach tematycznych czy w teatrze?

Cholera, jesteś dobry


"I to jest właśnie siła liter, moc słowa, potęga copywritingu.
Piszesz - ludzie kupują. Nie piszesz, niecierpliwią się, dlaczego nie piszesz.
A czasem czytają maila i kupują drugi raz to, co już kupili tydzień wcześniej. To jaka jest teraz pierwsza rzecz, o której właśnie w tej chwili myślisz?" -O tym, żeby podjąć współpracę, bo jesteś cholera bardzo dobry :)

Agata Kowalska, For You Nauka Języków Obcych

Poprzewracałeś starem sprzedawcy puzzle


"Poprzewracałeś staremu sprzedawcy puzzle które były w miarę poukładane, ale nowa układanka podoba mi się bardziej."

Jerzy Kolejko, Doradca Finansowy

To jest Twój "AVATAR klienta".

W tym kursie dowiesz się wszystkiego, co musisz zrobić, aby dobrze poznać swojego klienta. I ... sprzedać :)

Klient, którego dobrze znasz to klient, który rozumie Ciebie, Twój produkt, korzyści. Wie jakie problemy rozwiązujesz i dokąd zaprowadzi go Wasza współpraca.

To klient który Cię ZNA->LUBI->UFA. Nic więcej nie potrzebujesz...

Wydanie "100% od zaraz", 477,- zł.

Jeszcze dumasz, czy warto?

Daję Ci 100% gwarancji BEZ RYZYKA na 30 DNI!

Wystarczy, że w ciągu 30 dni od zakupu zakończysz kurs i zrobisz wszystkie zawarte w nim zadania. Nawet jeśli potem stwierdzisz, że to nie jest dla Ciebie i wyślesz mi maila na adres dk@proeduneo.pl wraz z podaniem informacji, że "to nie działa" i co nie działa - bez szemrania ani dalszych zbędnych pytań oddaję Ci pieniądze. Całą kwotę.

UWAGA 1. Tylko wtedy, kiedy ukończysz kurs i go zastosujesz w praktyce.

Potykamy się o góry, nie o...

Polecam wam wszystkim . Jestem pod wrażeniem. Tak prosta wiedza, a tak wiele z nas przeacza, tak ważne szczegóły... Potykamy się nie o góry, a o kretowiska


Wadim Żarski, Manager w Vantis Holding

Cenne podpowiedzi


Dzięki Darku za te cenne podpowiedzi, które każdego dnia dajesz w formie gotowej do zastosowania.

Jacek Stanek, Lider Multi Level Marketing

Kompleksowa wiedza zawarta w pigułce


Dawid Dąbek, prywatny przedsiębiorca

FAQ

A oto najczęściej padające pytania:

Dlaczego taka cena a nie inna? To dość drogo?

A co jak u mnie nie zadziała?

Czy mogę kupić ten kurs później?

Dajesz 30 dni gwarancji zwrotu 100% kwoty zakupu?

A jeśli kupię coś od Ciebie w przyszłości?

Jak mogę zapłacić?

Odbieram natychmiastowy dostęp do kursu Profesjonalny Avatar Klienta. 

CHCĘ go TERAZ!

Kliknij pomarańczowy przycisk poniżej i ciesz się większą sprzedażą :)

Wydanie "100% od zaraz", 477,- zł.

>