Jaki dzwonić na zimno i umawiać nawet 27% spotkań?

(i dlaczego musisz robić to inaczej niż wszyscy?)

Jak wygląda typowy schemat rozmowy telefonicznej stosowany przez 87% sprzedawców?

Sztywny skrypt rozmowy z gotowymi schematami, które roboczo nazywam "na wcisk"

  • Dzień dobry, tu Jan Kowalski
  • Czy rozmawiam z osobą decyzyjną?
  • Czy mogę zająć chwilę czasu?
  • Dla naszych najlepszych klientów mamy super ofertę w postaci...

"Taki tryb prowadzenia rozmowy daje raczej marne rezultaty. Średnio udaje się umówić 1-2 spotkania na 100 rozmów (działa zwykła statystyka). W 98% przypadków usłyszysz trzaśnięcie słuchawką plus kilka nieprzyzwoitych obelg. Czy da się inaczej?"

GDZIE i KTO WYKORZYSTUJE ten skrypt? Przykłady kilku dużych klientów poniżej.

To jest dokładnie dla Ciebie jeśli...

Jesteś sprzedawcą, sprzedajesz swoje produkty lub usługi poza internetem, ale również on-line. Jeśli tylko pozyskujesz klientów to w Twoim arsenale nie może zabraknąć dobrej strategii wykonywania zimnych telefonów. To szkolenie jest prawdopodobnie największym opracowaniem w Polsce, najbardziej praktycznym, dotyczącym telefonowania na zimno.

  • Dostaniesz 5 bardzo dobrych i skutecznych schematów rozmów wraz z omówieniem i przykładami
  • Złamiesz powszechne schematy, co sprawi, że ludzie będą chcieli z Tobą rozmawiać
  • Nauczysz się, jak sprawić, aby sekretarka prezesa stała się Twoim wielkim sprzymierzeńcem
  • Opanujesz kilka uniwersalnych sposobów na obiekcje, szczególnie te specyficzne dotyczące zimnych telefonów właśnie
  • Nauczysz się dzwonić ponownie nawet do tych, którzy nie chcieli z Tobą rozmawiać, a na dodatek będziesz ze "straconymi klientami" umawiał się na spotkania i dziwił, że kupują
  • Dowiesz się jak budować listę kontaktów, na co zwrócić uwagę i skąd ją wzią
  • Osiągniesz już nawet w pierwszym miesiącu do 27% skuteczności rozmów na zimno (umówienie spotkania lub umówienie telefonicznej rozmowy handlowej)
  • Nic nie będziesz klientowi wciskał. To klient sam zdecyduje, że chce dalej rozmawiać
  • Wyróżnisz się z tłumu, bo będziesz wśród nielicznych sprzedawców, którzy nie chcą nic sprzedawać. Klient nawet nie zauważy, że przedstawiasz ofertę. Co więcej, sam będzie nalegał, abyś ją przedstawił(a).
  • I dowiesz się jeszcze wielu innych rzeczy związanych z przygotowaniem, planowaniem i podsumowywaniem dnia, tygodnia i miesiąca rozmów.

Lista "wow"! Z czego składa się kurs "Zimne Telefony XXL" i dlaczego jest taki  skuteczny?

Poznaj 12 modułów kursu:

Cz.1 - Zady i walety

Jakie są zalety dzwonienia na zimno, jakie wady, jaki plan

Cz.2 - lista kontaktów

Jak zdefiniować cele, jak przygotować się mentalnie, jak budować listę kontaktów

Cz.3 - przynęta i hak

Przynęty, haki, motywatory, złote reguły

Cz.4 - skrypty rozmów

5 najlepszych schematów rozmów na zimno z omówieniem i przykładami

Cz. 5 - telefon ponowny

No a co zrobić, kiedy ktoś odłoży słuchawkę, albo powie NIE?

Cz. 6 - przykłady rozmów

21 przykładów rozmów. Najszersze opracowanie na polskim rynku.

Cz.7 - obiekcje

Jak radzić sobie z typowymi obiekcjami , które można usłyszeć dzwoniąc do nieznanych osób

Cz.8 - sposoby na sekretarkę

15 sposobów na sekretarkę. Również te, które powszechnie uważane są za manipulacyjne

Cz.9  - obiekcje sekretarki

Inne, niż obiekcje osób decydujących, ale mogą skutecznie  zamknąć drogę  do właściciela czy prezesa

Cz.10 - w trakcie i po

Co robić w trakcie i na co zwrócić uwagę po zakończeniu dnia pracy (rozmów)

Cz.11 - FB na zimno

Jak w 4 krokach przejść od relacji z nieznajomym do nowego klienta

Cz.12  - LI na zimno

Używasz LinkedIn? To zacznij. Jak pozyskać nowego klienta sekwencją 3 maili.

Możesz już nie czytać dalej tylko ODEBRAĆ DOSTĘP DO SZKOLENIA już teraz!

A jak nie jesteś przekonany(a) to albo czytaj dalej, albo zwyczajnie zrezygnuj i dzwoń tak, jak dotychczas 

Wydanie "100% od zaraz", dziś za 477,- zł, płatność jednorazowa - dostęp na wieki.

A czy nie mogę dzwonić zwyczajnie, bez skryptu?

Możesz, prawda? A czy byłoby dobrze pozyskiwać nowych klientów poprzez dobrze zaplanowaną rozmowę, która pozwoli umówić spotkanie nawet w co czwartym przypadku?

Jak często dzwonisz na zimno? Jeśli dzwonisz to pewnie wiesz, że to trudna i żmudna praca. I nie sprawia satysfakcji, a wręcz zniechęca. Jeśli nie dzwonisz - to doskonale. Bo masz okazję zacząć od dobrego, skutecznego skryptu, gdzie nie potrzebujesz ani manipulacji, ani wciskania a klient nawet jeśli się rozłączy to nie będzie na Ciebie wściekły.

Jak radzisz sobie z częstą odmową? Czy to łatwe? Z tym skryptem również usłyszysz odmowę. Ale po pierwsze - o wiele rzadziej niż standardowo, a po drugie - liczba wściekłych klientów będzie znacząco mniejsza. Ile mniejsza - wszystko zależy od tego, jak się dobrze przygotujesz ☻

Coachingowanie biznesów


Darku, Ty "mądrzejesz" z latami. W coachingowaniu o robieniu biznesów nie masz sobie równych! Good job :)

Katarzyna Gorlej - Stewardessa (Cabin Crew)

Poprzewracałeś starem sprzedawcy puzzle


Poprzewracałeś staremu sprzedawcy puzzle które były w miarę poukładane, ale nowa układanka podoba mi się bardziej.
Jerzy Kolejko, Doradca Finansowy

Tu są Twoje "Zimne Telefony".

W tym kursie dowiesz się wszystkiego, co musisz zrobić, aby świetnie prowadzić rozmowę typu "Cold Calling"

Klient, który Cię nie zna i odbiera od Ciebie telefon jest przekonany, że zaraz zaczniesz mu coś wciskać. On wprost marzy o tym, żeby natychmiast odłożyć słuchawkę.

Chcesz wiedzieć co zrobić, by ten schemat odwrócić? By sam chciał rozmawiać dalej? OK, kliknij poniżej i oglądaj.

Wydanie "100% od zaraz", dziś za 477,- zł, płatność jednorazowa, dostęp na zawsze.


Jeszcze dumasz, czy warto?

Daję Ci 100% gwarancji BEZ RYZYKA na 120 DNI!

Wystarczy, że w ciągu 120 dni zakończysz kurs i wykonasz wszystkie zawarte w nim zadania oraz napiszesz, że "to nie działa" i co nie działa, a ja bez szemrania ani zbędnych pytań oddaję Ci pieniądze. Całą kwotę.

Ale UWAGA. Tylko wtedy, zastosujesz to, czego dowiesz się w kursie w praktyce (wiesz, wtedy zawsze działa, więc wszyscy są zadowoleni).

Potykamy się o góry, nie o...


Polecam wszystkim. Jestem pod wrażeniem. Taka prosta wiedza, a tak wiele z nas przeacza, tak ważne szczegóły. Potykamy się nie o góry, a o kretowiska.

Wadim Żarski, Manager w Vantis Holding

Cenne podpowiedzi


Dzięki Darku za te cenne podpowiedzi, które każdego dnia dajesz w formie gotowej do zastosowania.

Jacek Stanek, Lider Multi Level Marketing

Kompleksowa wiedza zawarta w pigułce


Szkolenia te są mastermindem same w sobie poprzez swoją prostotę oraz merytoryczność podjętych zagadnień. Każda osoba będąca na szkoleniu wyniesie wiele ciekawych spostrzeżeń oraz rozwiązań na nurtujące go problemy w czasie rozmowy sprzedażowej. Kompleksowa wiedza zawarta w pigułce webinarowej :)

Dawid Dąbek, prywatny przedsiębiorca

FAQ

A oto najczęściej padające pytania:

Dlaczego aż tyle pieniędzy? To bardzo drogo.

A co jak u mnie nie zadziała?

Czy mogę kupić ten kurs później?

Dajesz 120 dni gwarancji zwrotu 100% kwoty zakupu?

A jeśli kupię coś od Ciebie w przyszłości?

Jak mogę zapłacić?

Odbieram natychmiastowy dostęp do kursu "ZIMNE TELEFONY XXL". 

wydanie "100% od zaraz", dziś za 477,- zł. Płatność jednorazowa, dostęp na zawsze.

>