Masz czasem ochotę zagryźć klienta, kiedy mówi...
... "muszę to jeszcze przemyśleć. Proszę zadzwonić za dwa tygodnie".
Już nigdy więcej!!!
- 1NIE ZADRŻY CI GŁOS, NIE JĘKNIE SERCE, NIE OPADNĄ RĘCE (I NIE TYLKO),
kiedy usłyszysz od klienta "nie potrzebuję tego", "za drogo", "muszę to jeszcze przemyśleć", "muszę to przedyskutować z szefem", "proszę mi to wysłać mailem", "nie potrzebuję tego", "mamy już dostawcę". Będziesz na to świetnie przygotowany(a). - 2BĘDZIESZ CZEKAŁ NA TĄ CHWILĘ ROZMOWY HANDLOWEJ, KIEDY POJAWIĄ SIĘ OBIEKCJE,
bo dzięki temu zachowasz sobie najlepsze perswazje po to, aby zamknąć klienta właśnie wtedy, kiedy liczy, że bęziesz go usilnie przekonywać, aby u Ciebie kupił. - 3PRZESTANIESZ WALCZYĆ I POKONYWAĆ OBIEKCJE,
kiedy zobaczysz, że to tylko pytania i wątpliwości, które powodują, że klient nie wie, co jest dla niego dobre i czy to, co dla niego masz spełni jego oczekiwania - 4SPRZEDAŻ WYSTRZELI W KOSMOS JAK TESLA, KTÓRĄ ELON MUSK WYSŁAŁ NA MARSA.
Jak ROZPRAWIĆ SIĘ z najważniejszymi obiekcjami klienta?
7 najczęstszych obiekcji, które zapewne codziennie słyszysz to:
Za drogo
Występowanie: 86%
Tak, wiem, że cena jest wysoka i robię to specjalnie aby...
Mamy już dostawcę
Występowanie: 47%
Oczywiści, zdziwiłbym się, gdyby taka firma nie miała stałego dostawcy. I wcale nie namawiam do...
Proszę mi to wysłać mailem
Występowanie: 73%
Oczywiście, zaraz po spotkaniu wyślę. Na co szczególnie mam zwrócić uwagę aby...
Proszę zadzwonić później
Występowanie: 66%
To oczywiste, że takich decyzji nie podejmuje się na kolanie. Proponuję przyszły wtorek o godz. 15:00, abyśmy mogli...
Muszę to jeszcze przemyśleć
Występowanie: 57%
Panie Dyrektorze. Z doświadczenia wiem, że taka odpowiedź oznacza albo... albo... i dlatego... jak jest faktycznie?
Nie potrzebuję tego
Występowanie: 43%
Pani Anno. Czy istnieje prawdopodobieństwo, że ktokolwiek w Polsce ma coś, co mogłoby sprawić, że...
Muszę to przedyskutować z szefem, a on jest na wyjeździe
Występowanie: 18%
Dobrze, to zrozumiałe, proszę mi w takim razie jeszcze tylko powiedzieć, które główne punkty z naszej rozmowy...
Wszyscy sprzedawcy to oszuści
Występowanie: 13%
Panie Prezesie, Pan produkuje okna, prawda? Jak Pan ocenia sowich handlowców? Czy może się okazać że...
Dlaczego możesz sądzić, że to szkolenie jest dobre?
Bo mam brodę i jestem łysy. A łysym można wierzyć, bo nie są rudzi :)
A tak na poważnie, to pewnie dlatego, że sprzedaję od 20 lat, a mam też sporo "dniówek" odsiedzianych w call-center. Po 80 telefonów dziennie. Przez 6 dni w tygodniu.
Jak myślisz, czy istnieje prawdopodobieństwo, że zestknąłem się chyba ze wszystkimi możliwym obiekcjami, nawet takimi jak "3000zł. to za mało, żebym tracił z panem czas" albo "nie będę wspierał PISu"?
No dobra, pitu pitu, a CO JEST w ŚRODKU?
Wersja "100% od zaraz"
477,- zł
Wszystkie lekcje masz dostępne od ręki zaraz po zalogowaniu w swoim prywatnym panelu kursanta. Uczysz się dokładnie tak, jak chcesz, wtedy, kiedy chcesz, w dowolnej kolejności. Korzystasz w trybie encyklopedycznym, polecanym szczególnie tym którzy już z niejednego pieca chleb jedli
Czy ten kurs jest dla mnie?
Jeśli tylko cokolwiek sprzedajesz - 100% tak. A co jeśli nie sprzedajesz? NIESPODZIANKA. Każdą z tych technik możesz zastosować w dowolnej dziedzinie życia. Zobacz zresztą tabelkę.
PrZYDA SIĘ
NIE PRZYDA sIĘ (wrzuć do KUBŁA)
Zarób na technikach DWA RAZY WIĘCEJ niż wydałeś w 30 DNI, albo zwrócę Ci pieniądze.
No, tak jest w rzeczy samej. Nie w kij dmuchał taka deklaracja. Bo wiem, jakie przynosi efekty. U mnie to było 17% w miesiącu po skończeniu kursu, czyli dokładnie 1823zł. A potem już tylko w góóóórę.
Ale to nie jest taka sobie gwarancja typu "a nie chce mi się nic robić to odzyskam pieniądze". Nie ma tak lekko. Chcesz zarabiać więcej - zrób wszystkie zadania, które są w kursie, bo tylko wtedy od razu wykorzystasz wiedzę w praktyce. No i to jest jedyny warunek uzyskania zwrotu.
Trzy marzenia każdego handlowca.
Takie trzy tylko, które się najczęściej powtarzają.
Chciał(a)bym żeby nie było obiekcji
Każdy by chciał, ale tak słodko nie było i nie będzie. Obiekcje są jak podatki. Były, są i będą. Na wieki wieków.
Ale można je "zniknąć", jak się wie, co z nimi robić.
Bo przecież to, że chcesz aby zniknęły bierze się z tego, że budzą złe emocje, bo nie wiadomo, jak sobie z nimi radzić.
No a jak już wiadomo to nie trzeba, żeby znikały, bo pomagają zamykać rozmowę i wystawiać faktury. Poważnie.
+
Umieć odpowiadać niezależnie od tego, co klient powie.
Klienci potrafią w ramach odkładania decyzji wyciągać rzeczy nie z tej ziemi. A gdyby tak mieć jeden, dwa lub za trzy schematy, na podstawie których można byłoby sobie ułożyć odpowiedź na dowolną obiekcję?
A gdyby tych schematów mieć z 10? I jakieś może jeszcze dodatkowe, w pełni uniwersalne?
+
Żeby dało się zamykać bez obiekcji
Do tego to znowu potrzeba butelki z Jinem. Albo wyjdzie z niej dżin, albo wypłynie, tak czy owak poprawi nastrój chociaż na chwilę po nieudanej rozmowie handlowej, kiedy w duchu sobie mówisz "i po cholerę mi to, ja się do tego nie nadaję".
Trochę jak maratończyk, który narzeka na 35 kilometrze, że już nigdy więcej, a zaraz za metą zastanawia się, gdzie pobiegnie następnym razem.
Ale jest taka metoda, która znajduje się w tym kursie, która pozwala to robić. Jeden z uczestników napisał mi: "gdyby w tym kursie była tylko ta jedna technika to i tak warto było wydać na nią wszystkie pieniądze. Jest banalna i na koniec rozmowy samo się sprzedaje".
No to ZACZYNAJ! Wybierz swoją wersję i "TAMDARADEJ" :)
Wersja "100% oD ZARAZ"
OSTATNIE OBIEKCJE
Skoro szkolenie jest o obiekcjach, to masz próbkę tego, czego rozwinięcie znajdziesz w środku :)
Czy mi to coś da?
Nie potrzebuję tego.
Muszę to jeszcze przemyśleć.
Nie wierzę łysym :)
Za drogo!
Muszę to przedyskutować z żoną
Już to mam.
Boję się, że stracę pieniądze.
15 SPOSOBÓW NA WSZYSTKIE OBIEKCJE KLIENTA
By sprzedawało się lepiej. Wszystkim :)
Wersja "100% od zaraz"
477,- zł
© 2017 Sales Landing Page. All rights Reserved