Dlaczego potencjalni KLIENCI stukają się w głowę widząc "zaproszenia" do biznesu na FACEBOOK'u?

  • check-circle
    Błąd 1 -  ludzie wysyłają maile masowo nie dbając często nawet o to, żeby imię było takiej jak trzeba
  • check-circle
    Błąd 2 - sztandarowa "tandeta perswazyjna" typu "czy gdybym powiedział Ci, że możesz zarobić miesięcznie 5 tysięcy złotych pracując tylko po dwie godziny dziennie i nie kolidowałoby to z Twoją obecną pracą to czy by Cię to zainteresowało?"
  • check-circle
    Błąd 3 - często dostaję zaproszenie do znajomych, przyjmuję je i... nic. Kompletnie nic za tym nie idzie.
  • check-circle
    Błąd 4 - biznes jest wtedy, kiedy obie strony na nim mogą zarobić. Większość poszukiwań na Facebooku odbywa się w trybie "daj się wydymać, a ja będę szczęśliwy" i dlatego lądują w koszu. 

No to jak to zrobić, żeby było dobrze?

Trzeba przejść standardową procedurę "zakupową"? Powiedz mi, czy kiedykolwiek kupiłeś(aś) cokolwiek od całkowicie nieznanej osoby? A czy może taka osoba dodatkowo wzbudziła opór próbując Cie przekonywać do zakupu? A czy było łatwiej, jeśli osoba była Ci już znana? A jeśli już widziałeś(aś) jej publikacje, artykuły, czy znasz ją "z reala" - czy jest wtedy łatwiej?

Aby ktoś cokolwiek od Ciebie kupił musi przejść ścieżkę KNOW -> LIKE - TRUST.

Proces KNOW -> LIKE -> TRUST 

  • KNOW (POZNAJ mnie) - Twój przyszły klient zanim stanie się Twoim klientem musi Cię najpierw poznać. Więc daj mu się poznać? No super rada, ale JAK TO ZROBIĆ?
  • LIKE - (POLUB mnie) - Jak już Cię ktoś zna, to musi Cię polubić. Czy to zobaczyć, że jesteś podobny, czy że dobrze mówisz, czy że po prostu macie wspólne zainteresowania
  • TRUST - (ZAUFAJ mi) - Ostatnia faza przez zakupem - faza zaufania. Muszę jako klient zaufać Ci, uwierzyć w Twoje doświadczenie, porozmawiać z Tobą, przekonać się, że możesz rozwiązać mój problem lub przeprowadzić mnie tam, gdzie chcę być. Więc Ty musisz już być tam, gdzie ja chcę być.

I to wszystko. Przeprowadź klienta przez te trzy punktu i wtedy będzie gotowy do dokonania u Ciebie zakupu. Nie wcześniej. No ale najpierw trzeba przez ten proces przejść.

Wystarczą 4 proste kroki aby znaleźć nowego klienta na Facebook'u

Ni mniej, ni więcej, tylko 4. Ale dobrze wykonane. Oto one.

Krok 1. ​Dodaj znajomego

Nie zrobisz biznesu z nieznajomym. Dodaj znajomego, ale w inteligentny sposób. Spersonalizowany. Na FB prawie 68% osób (moje własne doświadczenia) przyjmie Cię do znajomych. Ja mam ich już grubo ponad 4000.

heart

Krok 2. ​Daj się polubić.

Ocieplij swój wizerunek. Pokaż, że istniejesz i interesujesz się człowiekiem, z którym nawiązałeś(aś) kontakt. Wystarczy tych kilka prostych rzeczy, jeśli zrobisz je z głową.

Krok 3. Zagajenie

Tak. Masz zagaić biznesowo. Jeśli chcesz cokolwiek sprzedać to właśnie przyszła na to pora. Możesz to zrobić na jeden z tych 10 sposobów, które wypracowałem dla różnych branż (pochodzą ze zleceń dla firm).

Krok 4. Sprzedaż.

To już proste - została Ci rozmowa sprzedażowa. Ale nie byle jaka. Facebook jest pełen nachalnych sprzedawców bez umiejętności handlowych. Chcesz się wyróżnić z tłumu - dyskwalifikuj z użyciem tej metody.

"Dokonałeś niemożliwego - dziękuję Maestro"

"Byłem głupi :) dopóki Ciebie nie poznałem i nie pracowałem z Tobą, Dariusz , a teraz sprzedaż idzie z automatu. Dokonałeś niemożliwego - dziękuję Maestro."

- Paweł Sowa (Trener Ustawień  Systemowych)

Jak to  powinno wyglądać?

Czyli jak możesz przejść od "tu i teraz" do chwili, kiedy będziesz codziennie zdobywać klientów dla siebie z Facebook'a.

arrow-down

Krok 1 - Jak dodać znajomego

Niby prosta czynność, a wcale nie taka prosta, jakby mogło się wydawać. Wystarczy, że naruszysz tą jedną zasadę i... Facebook najpierw zablokuje Ci konto na 2 tygodnie, a potem, jeśli się nie zorientujesz o co chodzi - da Ci permanentnego "bana" i nic nie będzie można na to poradzić. Czasem i przez pół roku.


No i forma dodania znajomego też jest super ważna.

Krok 2 - Polubienie

Co zrobić, żeby Twój znajomy, a przyszły klient Cię polubił? Najlepiej umówić się z nim na spotkanie. Albo zorganizować konferencję i zaprosić ich wszystkich w jedno miejsce. Albo webinar zrobić i pokazać, jaka jesteś dobra, jaki masz świetny produkt....


Są łatwiejsze sposoby. Te wyżej i owszem, są bardzo dobre, ale czasochłonne i trochę monety z Twojego portfela wyczeszą. A da się to zrobić w bardzo prosty sposób dając ludziom to coś, co jest dla nich na Facebooku najważniejsze. Bez zbędnych wydatków.

Mail nr 3 - Zagajenie

Najtrudniejszy element. Czy coś takiego, jak to, zainteresowałoby Cię? Zwłaszcza, gdyby ktoś przez kopiuj-wklej pomylił Twoje imię?


"Witaj Darku. Czy gdybym powiedział Ci, że możesz zarobić miesięcznie 5 tysięcy złotych pracując tylko po dwie godziny dziennie i nie kolidowałoby to z Twoją obecną pracą to czy by Cię to zainteresowało?"


Słabe jest, ale i tak działa. Jednak zapewne nie jest nazbyt pociągające, bo to masówka i każdy widział takie coś dziesiątki razy. Więc wybierz jeden z 10 wzorów i zrób to dobrze a nawet doskonale.

Krok 4 - Sprzedaż

Nic nie sprzedajesz, bo "typowa" sprzedaż na rozmowie przez Facebooka nic Ci nie da, wszyscy tak robią i KAŻDA osoba jest w pełni uodporniona, podejrzliwa i niechętna, bo już niejednokrotnie była oszukana.


Twoim zadaniem jest tak poprowadzić rozmowę, aby nie dość, ze nie sprzedawać to jeszcze jak najszybciej rozpoznać "APACZA". (Apacz to taki klient typu "a paczę tylko", który zabierze Ci kupę czasu a i tak nie kupi).

Czyli mówiąc wprost - masz DYSKWALIFIKOWAĆ.

quote-left

"Wysłałem w ciągu dnia 30 zaproszeń. 24 osoby mnie przyjęły"

"Potem było jeszcze lepiej. Z tych 24 osób dwie dołączyły do MLMu. Całość zajęła 4 dni. To jest REWELACJA"

- Pracownik DuoLife - prosił o anonimowość (branża MLM)

"Gigantyczna wiedza."

"Gigantyczna wiedza. I przekazana perfekcyjnie. Wpadłam w kompleksy..."

- Danuta Zicz (Blogerka, Prywatny Przedsiębiorca)

Co dostaniesz?...

WSZYSTKO, czyli:

  • Krok 1 - Jak zapraszać ludzi do znajomych i na co zwrócić uwagę, aby było to zgodne z polityką Facebooka i aby nie zostać uznanym za spamera.

 

  • Krok 2 - Jak skutecznie i naturalnie ocieplać relacje z nowymi znajomymi


  • Krok 3 - 10 schematów "zaczepek biznesowych" dla różnych branż i różnych biznesów, abyś skutecznie dopasować model swojego biznesu


  • Krok 4 - schemat rozmowy sprzedażowej metodą "dyskwalifikacji". Stosowany przeze mnie również jako schemat tradycyjnej rozmowy handlowej. Tutaj w BONUSIE :)

"Czy to możliwe, aby w godzinę zdobyć klienta?"

Sam sobie odpowiedz. Jeśli dostaniesz od kogoś wiadomość, z czymś, co Cię mocno interesuje i co bólem, którego chcesz się pozbyć, albo też celem, który chcesz osiągnąć - to czy zignorujesz to kompletnie?


angle-double-right

CZY MOŻE RACZEJ UMÓWISZ SIĘ I SPRAWDZISZ, CO TO JEST?

I BĘDZIESZ SIĘ CIESZYĆ ZE ŚWIETNIE ULOKOWANYCH ŚRODKÓW?

angle-double-left
arrow-down

Nie musisz już dłużej czekać na nowych klientów z FACEBOOKa! Możesz ich mieć bez wydawania grosza na reklamę.

Kliknij pod spodem, wybierz tą wersję, która bardziej Ci odpowiada i jeszcze dziś wyślij zaproszenie do znajomych do co najmniej 15 osób na Facebook'u. A za dwa-trzy dni stanie się magia.

Wersja "KROK PO KROKU"

Wszystkie lekcje dostępne od pierwszej chwili po zalogowaniu. Możesz korzystać w dowolnej kolejności. Wybierz tą opcję, jeśli jesteś zaawansowanym sprzedawcą.

30 DNI GWARANCJI

377,- zł. Dziś 177,-zł.


Wersja "100% OD ZARAZ"

Wszystkie lekcje dostępne od pierwszej chwili po zalogowaniu. Możesz korzystać w dowolnej kolejności. Wybierz tą opcję, jeśli jesteś zaawansowanym sprzedawcą.

BEZ GWARANCJI ZWROTU

477,- zł. Dziś 277,-zł.


"Za drogo", "to nie działa", to "nie dla mnie".

Za drogo? Ileż ja razy to już słyszałem :) Zawsze odpowiadam tak. Jeśli za drogo - nie kupuj. Jeśli nie wierzysz, że za pomocą tego systemu możesz odzyskać swoje pieniądze w nie więcej niż 4 tygodnie - nie kupuj. Jeśli nie jesteś pewien siebie i swojego produktu - nie kupuj. Jeśli nie jesteś pewien swojej firmy - nie kupuj.

Ale zlituj się - czy na stacji benzynowej tankując samochód też mówisz, że za drogo i będziesz w tym miesiącu chodzić pieszo? Czy kupując leki w aptece też mówisz, że za drogo i "pokombinujesz" inaczej? Więc nie mów, że za drogo, tylko odpowiedz sobie, czy wierzysz w siebie na tyle, by wydać pieniądze na rozwój swój i swojej firmy.

To nie działa. A skąd wiesz? Jeśli to czytasz to na 99% nie wiesz, co jest w środku. Więc nie wiesz, czy to działa, czy nie.


A skora ja postanowiłem zainwestować w platformę szkoleniową, zbudowałem tą stronę, którą właśnie czytasz, zrobiłem cały kurs, nagrałem video, zapłaciłem za to niemałe pieniądze - to czy robiłbym to i dawał gwarancję zwrotu, gdyby nie działało?


Przecież wszyscy żądaliby zwrotu pieniędzy, a do tej pory nikt tego nie zrobił. Wiec może jednak działa? I zarabia?

To nie dla mnie. Masz konto na Fejsie? Jak nie masz to natychmiast załóż. A jak masz to masz trzy wyjścia.

1. Możesz oglądać memy z małpami "typowy Polak", śmiać się do rozpuku, spędzać czas na FB i nic z tego nie mieć.

2. Możesz zwyczajnie zainwestować w reklamę i cześć. To działa super skutecznie, ale... może wydoić Cie do zera, jeśli nie masz sprawdzonego modelu

3. Możesz korzystając z tego kursu bezpłatnie pozyskiwać klientów, zarabiać na swoich produktach i usługach i testować najlepszy model. A jak już go znajdziesz to wtedy go zautomatyzować i zainwestować w reklamę, aby wszystko działało już bez Twojego udziału.

No to co ode mnie dostaniesz?

  • check-circle
    Video 1: Jak budować listę znajomych
  • check-circle
    Video 2: Jak ocieplać kontakty
  • check-circle
    Video 3 - 12: Szablony 10 zagajeń sprzedażowych
  • check-circle
    Video 4: Struktura rozmowy handlowej metodą dyskwalifikacji.

13 nagrań video

Z pełnym omówieniem, jak je zastosować. I z opisem celów. I do kogo. I dlaczego. I czego się możesz spodziewać. I co Ci to da. I jak szybko.

Całość w dwóch odmianach: "Krok po kroku" i "100% od zaraz".

arrow-down

Wybierz  TWOJĄ WERSJĘ i zarabiaj! Bo Facebook to kopalnia złota.

377,- zł. Dziś 177,-zł.


477,- zł. Dziś 277,-zł.


30 Dni Gwarancji

Twój zakup jest w pełni bedzpieczny. 100% gwarancji zadowolenia. Ale nie bezwarunkowej gwarancji, bo przecież nie kupujesz tego w ramach "SZAFOROZWOJU" a po to, aby zarabiać. Więc żeby zarabiać trzeba przygotować maile i je wysłać.


Aby uzyskać gwarancję wystarczy tylko stworzyć maile i tak przygotowane maile (wszystkie 3) umieścić w komentarzu do każdej lekcji kursu. I jeszcze podać mi statystyki, czyli ile maili nr 1, 2 i 3 wysłałeś(aś) i ile otrzymałeś(aś) odpowiedzi.


Aha, ważna uwaga. Gwarancja dotyczy tylko wersji kursu "KROK PO KROKU". Dlaczego - bo tam robisz wszystko we właściwej kolejności i tam mogę zagwarantować efekty. No ale jeśli wybierasz opcje "100% od zaraz" to zapewne jesteś doświadczonym sprzedawcą i gwarantem sukcesu jesteś sam, dobrze myślę? 

"Za rzetelność gwarancji ręczę własnoręcznym podpisem"

FAQ

Wszystko już chyba jest jasne, ale na wszelki wypadek kilka ostatnich najczęstszych pytań:


Czy to jest jakiś abonament? Czy opłata jednorazowa?

​Czy ktoś to już sprawdził?

​Czy to jest etyczne?

​Dlaczego "aż" 177zł (albo 277zł).

​Ile muszę czekać na rezultaty?

​Dlaczego tak tanio?

arrow-down

To teraz wybieraj :)

>