Co zrobić kiedy odbierze... POCZTA GŁOSOWA?
(i w każdym innym przypadku)

Wiesz, że według statystyk nawet 63%-80% pierwszych telefonów kończy się... POCZTĄ GŁOSOWĄ?

Albo nieodebraniem, zamiast głosem decydenta w słuchawce? Albo odbiera sekretarka i mówi, że nie może przełączyć, albo przełącza, ale zupełnie do kogoś innego niż ten(ta) o kogo Ci chodziło?

"Ta jedna reguła 3 minut jest w stanie sprawić, że żaden (no, może prawie żaden) telefon nie będzie stracony."

arrow-circle-o-down

ONI JUŻ WIEDZĄ

Popatrz na tą infografikę. Ma już 6 miesięcy ale...

ma już jednak kilka błędów, które nie były błędami jeszcze 6 miesięcy temu. Bo zachowania klientów zmieniają się obecnie dynamicznie. Jakie to błędy - o tym obszerniej w środku materiałów :)

arrow-circle-o-down

Więc... w 80% przypadków dodzwonisz się na pocztą głosową. Albo...

  • Odbierze sekretarka i powie Ci, że nie prezesa nie ma i Cię nie przełączy, a w ogóle tymi tematami to nie zajmuje się prezes tylko jakaś Pani Hania z GRu
  • Odbierze sekretarka i natychmiast przełączy Cię do Hani z HRu, która nie będzie miała zielonego pojęcia z czym dzwonisz, ale - jak to Pani z HRu - opieprzy Cię, że ona nie m czasu, jest zapracowana i nie ma gdzie palca włożyć a już na pewno nie będzie rozmawiała z jakimś sprzedawcą, bo na bank chcesz ją naciągnąć.
  • Automat przełączy Cię.. nie wiadomo do kogo, a ten nie-wiadomo-kto akurat nie zajmuje się tym wcale a wcale.
  • Odbierze ochroniarz, bo często firmy w ramach oszczędności kosztów (o parodio) zlecają funkcję sekretarki firmie ochroniarskiej, a pracownik ochrony - to przypadek dość częsty - raczej nie buduje wizerunku firmy. no ale jak już odbierze telefon to może Cię czasem przełączy tam gdzie trzeba
  • crosshairs
    Odbierze osoba decyzyjna, ale nie ta co trzeba i nie wiadomo, co potem zrobić, bo często powie Ci, że to strata Twojego czasu i żebyś nie dzwonił(a)
  • crosshairs
    Ktoś odłoży słuchawkę i będzie zły, że dzwonisz, bo ma zły humor, bo go szef albo pracownik zdenerwował, bo meteoryt tunguski, bo córka ma katar, bo... tysiąc innych rzeczy.

Co zatem robić? Jak poruszać się w trakcie rozmowy telefonicznej. Jak nawigować?

To jest tak. Bez jasnego schematu nawigacji masz szansę na 17-27% połączeń z osobą decyzyjną. Ale kiedy masz już swój system - wtedy skuteczność docierania do decydentów może wynieść nawet ponad 83-87%.

Reguła 3 minut

Jest najważniejsza. To dzięki niej nie dość, ze nie odpuszczasz, to jeszcze dwu-trzy-krotnie zwiększasz skuteczność docierania do osób decyzyjnych

Schemat nawigacji

Dokładnie wiesz co Cię czeka i w którym momencie i co zrobisz dalej. Nic tak nie denerwuje jak rzeczy, których się nie spodziewasz, a z nawigacją wszystko będzie przewidywalne

Co nagrać na poczcie głosowej?

Jedno z kluczowych pytań. Jaką wiadomość nagrać? Co powiedzieć, żeby oddzwonili, czego nie powiedzieć, żeby nie spalić?

A teraz POSŁUCHAJ TEGO!

"K... połowa firm albo nie działają numery, albo poczty cały czas, k... szkoda czasu po prostu."
Jak Ci się podoba taka wiadomość od sprzedawcy na poczcie głosowej? Jak myślisz, czy ten ktoś wiedział, jak ma się poruszać? A już na pewno czy wiedział, jaką ma zostawić wiadomość na poczcie?


I jak myślisz - oddzwoniłem? Kupiłem? Nie. Ale jedno jest pewne - sprzedawca wzbudził we mnie zainteresowanie :)


NAWIGACJA W ZIMNYCH TELEFONACH
(i schematy wiadomości na poczcie głosowej)

Oto co znajdziesz w środku i co Ci to da:

  • Reguła 3 minut, która zmieni Twoje postrzeganie na wykonywanie telefonów do klienta. Nie stosujesz jej - tracisz połowę możliwości. Zaczynasz ją stosować - znacząco powiększasz szansę na rozmową z osobą docelową. A przede wszystkim zmieniasz swoje podejście, swój "mindset".
  • Schemat nawigacji. Bez niego jesteś jak dziecko we mgle, jak łódź bez latarni, jak kombajn Bizon bez pastwiska. I błąkasz się po omacku. A tu masz jak na dłoni mój wypracowany schemat, według którego działam. I dowiesz się przy okazji, dlaczego jeden kontakt do firmy to za mało.
  • Poznasz 6 metod na uniknięcie poczty głosowej, dzięki czemu... unikniesz poczty głosowej :)
  • Dostaniesz dwa super schematy na pozostawienie wiadomości na poczcie głosowej. Takie, które sprawiają, że albo klient oddzwoni, albo - następnym razem odbierze, kiedy Ty zadzwonisz. I - daję głowę - pewnie Cię zadziwię i ch prostotą a przede wszystkim tym, czego nie możesz robić. Chyba, że chcesz mi zostawić taką wiadomość, jak ta wcześniej na stronie.
  • A na koniec poznasz jedno zagrożenie, przez które nie dość, ze się zbłaźniłem to jeszcze na stałe straciłem klienta, bo uznał, że go nie szanuję Taka kiszka spowodowana tym, że ... doskonale poznałem schematy poczty głosowej. Ironia losu. Ale Ty już nie musisz się bać i będziesz mieć na to prosty sposób.

Oddaję w Twoje ręce mini-kurs
NAWIGACJA I SCHEMATY POCZTY GŁOSOWEJ

​​​​97 zł. 27,- zł

Wszystkie lekcje masz dostępne od ręki zaraz po zalogowaniu w swoim prywatnym panelu kursanta. Uczysz się dokładnie tak, jak chcesz, wtedy, kiedy chcesz, w dowolnej kolejności. Korzystasz w trybie encyklopedycznym, polecanym szczególnie tym którzy już z niejednego pieca chleb jedli.

GWARANCJA 30 DNI


Masz 30 DNI pełnej gwarancji

Takiej 100%. Nie spodoba ci się - piszesz do mnie że Ci się nie spodobało i oddaję Ci pieniądze.

Nic nie musisz robić poza tym, że... przerobisz kurs i powiesz mi, co według Ciebie nie działa, co jest do poprawy. To tylko tyle.

Do tej pory nikt nie dokonał zwrotu, więc dla autora jest to całkiem niezły powód do zadowolenia. ale też być może dlatego, że cena jest taka, jaka jest :)

arrow-circle-o-down

FAQ

Kilka drobnych pytań, które padają najczęściej

Dlaczego tak tanio?

A w czym mi to pomoże?

Czy to jest opłata miesięczna?

A kiedy dostanę dostęp do kursu?

Nie ma to tamto, nie ma "potem", nie gadaj, nie miałcz, BIERZ I DZIAŁAJ :)

© 2018 Proeduneo Consulting Sp. z o. o. & Dariusz Kowalski

>