Jak prowadzić  ROZMOWĘ HANDLOWĄ żeby klient sam CHCIAŁ KUPOWAĆ.

Nie sprzedawaj. Po prostu nie przeszkadzaj w kupowaniu.

Idziesz do klienta na rozmowę. Albo dzwonisz do niego. Albo rozmawiasz przez Skypa czy Messangera na Facebooku. Wydaje Ci się, że rozmowa idzie dobrze, klient wykazuje zainteresowanie, jest "klimat", pokazujesz wszystkie zalety produktu, wszystko, co masz do zaoferowania.

Klient słucha z uwagą, a kiedy Ty chcesz kończyć rozmowę okazuje się że

klient KOŃCZYĆ NIE CHCE!

Czasem prosi Cię o "przesłanie mu tego mailem, bo on musi to jeszcze przemyśleć", czasem mówi, że "to jest bardzo interesująca propozycja Panie Darku, porozmawiamy o niej za 3 miesiące", albo że "zapozna się z tematem i oddzwoni".

Po czym zapada się pod ziemię, a ty zastanawiasz się, co znowu poszło nie tak i dlaczego nie kupił. A często jeszcze plujesz sobie w brodę (nawet jak jej nie masz), bo top już trzecia wizyta u klienta, zrobiłeś mu już jakieś raporty, mockupy, wizualizacje, projekt krok po kroku i ciągle nic.

A miesiąc później dowiadujesz się, że Twój projekt, cały plan, wszystko co dostarczyłeś(aś) klientowi jest właśnie realizowane, tylko przez kogoś innego. Właśnie straciłeś(aś) czas i pieniądze. I motywację to pracy, bo znowu szansa przeszła koło nosa, a zlcenie dostał ktoś inny, i to nie zawsze jest "znajomy królika"

Zanim zaczniesz się oburzać na los i myśleć, jakby tu następnym razem obniżyć cenę albo "zdjąć gacie", żeby tylko dostać zlecenie zadaj sobie pytanie:

czy przeszedłeś te wszystkie  KLUCZOWE PUNKTY ROZMOWY HANDLOWEJ?

  • Czy otworzyłeś(aś) rozmowę poprawnie?
  • Czy zaramowałeś(aś) rozmowę poprawnie?
  • Czy zaramowałeś(aś) rozmowę poprawnie?
  • question
    Czy zbudowałeś(aś) wartość swojego produktu tak, że klient sam uzasadni sobie chęć zakupu?
  • question
    Czy zbudowałeś(aś) wartość swojego produktu tak, że klient sam uzasadni sobie chęć zakupu?
  • question
    Czy przeprowadziłeś(aś) szybki proces dyskwalifikacji klienta, aby nie tracić niepotrzebnie czasu na kolejne spotkania i rozmowy, które nie doprowadzą do sprzedaży?
  • question
    Czy zdarzyło się tak, że w trakcie rozmowy choćby raz (a najczęściej wiele razy) zaprzeczyłeś(aś) klientowi twierdząc, że nie ma racji albo przekonując do swoich racji?
  • question
    Ile razy podjąłeś(aś) próbę zamknięcia sprzedaży?
  • question
    Czy mówiłeś w trakcie rozmowy przez okres więcej niż 25% jej trwania?
  • question
    Czy ustaliłeś dokładnie kolejne kroki postępowania?
  • question
    Czy wiesz, że dla klienta jest to priorytet i czy to, co dla niego masz jest dla niego ważne?]
  • question
    Czy jesteś przekonany(a), ale tak na 200%, że klient pozbędzie się "bólu" i spełnisz w jakiś sposób jego marzenia przybliżając go do jego celu?
  • question
    A czy w ogóle znasz ten cel?
Dariusz Kowalski
Twórca metody "KASK"

Cześć - jestem Darek

Od 18 lat sprzedaję - siebie, produkty i usługi własne, produkty i usługi innych ludzi.

Trafiają do mnie przedsiębiorcy i handlowcy, którzy nie wiedzą, jak pozyskiwać kontakty, chcieliby zwiększyć cenę swoich produktów i usług, skuteczniej zamykać rozmowy handlowe i czuć chęć, motywację i sens tego co robią. Chcą lepiej i więcej sprzedawać.

Zobacz, każda rozmowa handlowa składa się z tych 9 obowiązkowych KROKÓW. 

1

PRZYWITANIE

Od pierwszego wrażenia zależy, czy sprzedasz, czy też klient będzie Cię postrzegał tak, jak statystycznego sprzedawcę, czyli w 67% nie będzie Ci ufał i będzie stawiał się dużo ponad Tobą.

2

RAMOWANIE

Te trzy zdania, które wypowiadasz w pierwszej części rozmowy mają największy wpływ na to, czy sprzedaż, czy też nie. Powiem krótko - jeśli czasem w emocjach zdarzy mi się zapomnieć o ramowaniu to mam potem wielkie problemy z zamknięciem sprzedaży.

3

SZYBKA DYSKWALIFIKACJA

Po ramowaniu DYSKWALIFIKUJESZ klienta. Tak, dobrze czytasz, nie mylą Cię oczy. ZAMKNIJ SPRZEDAŻ lub ZAMKNIJ TEMAT. Im szybciej zorientujesz się, że to nie jest Twój przyszły klient, tym mniej czasu poświęcisz na rozmowy z nim. Nie daj się wciągnąć w pułapkę "przekonywania" klienta do Twojego zakupu.

4

WSTRZYKIWANIE "MARZEŃ"

W tej fazie rozmowy wszyscy mówią Ci o badaniu korzyści, mówieniu językiem korzyści? Nic z tych rzeczy. Za pomocą prostych pytań, schematu CKM i podróży klienta sam GENERUJESZ jego potrzeby, sam sprawiasz, że widzi (dosłownie) jak spełniają się jego marzenia. Jego lepszy świat.

5

PREZENTACJA OFERTY

Ale nie taka zwykła. Taka, jak klient SAM SOBIE PRZYGOTOWAŁ. Bo jeśli oferta będzie powtórzeniem tego, co klient sobie właśnie wymarzył, i to powtórzeniem jego własnymi słowami, to jak mógłby potem nie kupić od Ciebie?

6

FAZA OBIEKCJI KLIENTA

Wszyscy się jej boją. Ty zaraz przestaniesz bać się obiekcji i jeszcze będziesz na nie czekać, bo one pozwolą doskonale i sprawnie zamykać. Bo obiekcje nie są Twoim wrogiem, a wielkim sprzymierzeńcem.

7

ZAMYKANIE (PRZEZ KLIENTA)

Odwieczne marzenie handlowców. Jak to zrobić, żeby nie musieć zamykać. No tak się nie da, ale da się zrobić tak, żeby to klient OCZEKIWAŁ zamknięcia, a nawet o nie dopytywał. Pamiętasz punkt 2? Tak własnie będzie, jeśli go dobrze przeprowadzisz.

8

POLECENIA I REKOMENDACJE

Punkt rozmowy traktowany jako "opcjonalny i niepotrzebny". A tak się składa, że od kiedy zacząłem go stosować - od tej chwili to klienci zaczęli poszukiwać mnie, a nie ja ich. Bo ciepły kontakt pochodzący od zadowolonego klienta to gwarancja sukcesu.

9

DALSZE KROKI

Zakładam, że właśnie masz umowę w kieszeni. Niech radość z umowy nie przesłoni dalszych korzyści, bo klient, który raz coś od Ciebie kupił - będzie do Ciebie wracał. A tych prostych kilka zdań sprawi, że będzie to powrót przewidywalny i kontrolowany przez Ciebie, a nie klienta.

Jak zatem prowadzić rozmowę?

Oto krótka lista tego, co się mocno przydaje

LEJEK BOLEŚCI I POMYŚLNOŚCI

Tymi prostymi technikami szybko doprowadzisz do sprzedaży głównie rzeczy drobnych, takich do 1 000zł. Albo likwidujesz ból, albo wskazujesz świetlaną przyszłość.

MAGNAT PZPR

Z czym kojarzy Ci się PZPR? Z czasami, kiedy sprzedawało się wszystko. Czy było łatwiej - było, bo klient kupował to, co było, więc nie trzeba było dużo umieć. Dziś może być podobnie.

SPIN

Nie, nie chodzi o puszczanie bąków... ups, przepraszam, bączków. To dość już stara metoda sprzedaży, ale o dziwo prawie nigdy jej nie spotkałem, mało tego, mało kto ją zna. A jet niezwykle skuteczna.

ZASADY SALNDLERA

Coś ponad czasowego. Klient mówi nie, a Ty wzmacniasz jeszcze jego nie, co sprawia, że mówi tak. Wystarczy poznać, przyswoić i zastosować te 50 zasad, aby od tej pory to klient kupował bez sprzedawania.

SCHEMATY NEGOCJACYJNE

Jeśli sprzedajesz duże rzeczy, to często nie kończy się na prostych rozmowach a poważnych negocjacjach. Czy to znaczy, ze negocjacje są tylko dla dużych graczy? Co to to nie. Przekonasz się, jaką przewagę uzyskasz stosując taktyki negocjacyjne w rozmowach handlowych. Kosmos!

PYTANIA

Jest taka złota reguła sprzedaży. 25/75. Mówisz 25% czasu rozmowy, przez resztę słuchasz. A jak sprawić, żeby to klient mówił? Zadać pytania. Co jadłeś(aś) dziś na śniadanie? Widzisz, nawet na pytanie bez sensu i związku ze sprzedażą od razu sobie odpowiadasz :)

DISCOVERY

Nie, nie chodzi o prom kosmiczny. Chodzi o pierwsze spotkanie, "randkę w ciemno". Albo telefon w ciemno, albo przypadkową rozmowę na konferencji czy spotkaniu, która okazuje się rozmową handlową. Jak spytać o budżet nie pytając? Jak poznać decyzyjność i fazę zakupu?

ADIDAS

Co mają buty sportowe do rozmowy sprzedażowej. Przykucie uwagi, wzbudzenie pożądania, dobra obsługa i atmosfera... to wszystko ADIDAS właśnie, choć aby skrót rozszyfrować trzeba trochę pogłówkować. Albo dobrać się do lekcji

PRZYCISKI DECYZYJNE

każdy klient jest człowiekiem :). I jk każdy człowiek ma swoje własne przyciski decyzyjne, które wciska w określonych okolicznościach. Jeden mały błąd i czerwony guzik zostaje zamknięty w metalowej skrzynce bez dostępu. A wystarczy czasem jedno zdanie, żeby klient nadusił go jak w "Mam talent"

A teraz szczegóły:

  • Dzięki Lejkowi Boleści poprowadzisz klienta, któremu coś dokucza do zakupu. 
    Bolał Cię kiedyś ząb? Tak mocno? Tak, że nie mogłeś(aś) spać i marzyłeś(aś), żeby ktoś ten ból zabrał? Tak jest z LEJKIEM BOLEŚCI.
  • Tam, gdzie nie zadziała Lejek Boleści zastosujesz Lejek Pomyślności.
    Nie wszystkich coś boli, choć jak mawiają lekarze nie ma ludzi zdrowych, są tylko albo nieświadomi, albo nie zbadani. Ale są też tacy, którzy do czegoś mocno dążą. I dla nich jest lejek pomyślności.
  • Pytania zamknięte.
    Czy mogę Pani w czymś pomóc - pyta często ekspedientka, kiedy wchodzisz do sklepu i od razu zamienia Cię w Apacza - "nie, a paczę tylko". Jeśli nie chce uzyskać odpowiedzi to zadaję pytanie "czy wszystko dla wszystkich jest jasne"? No ale czy jest miejsce, gdzie powinienem zadawać pytania zamknięte? Jest. I o tym się dowiesz za parę chwil, jeśli tylko zechcesz.
  • Pytania otwarte.
    A wiesz, co się dzieje, kiedy zamiast pytania "Czy mogę w czymś pomóc" zadajesz pytanie "Na jaką okazję szuka Pani butów?" No... dostajesz odpowiedź :)
  • Czy da się rozpocząć zamykanie sprzedaży już na początku rozmowy?
    I to tak, żeby klient nie zdenerwować? Da się. Do tego służy RAMOWANIE. I tego się dowiesz, ale nie tylko dowiesz, bo dobre ramowanie to 50% skutecznych zamknięć więcej. Dokładnie 53% (w moim przypadku po wdrożeniu ramowania jako żelaznej części rozmowy handlowej)
  • Dzięki znajomości technik negocjacji zdobędziesz przewagę w rozmowach handlowych, jakich nikt dotąd nie miał.
    Jak często spotykasz dobrze lub bardzo dobrze przygotowanych do rozmów handlowych klientów? Jak dobrze jesteś przygotowany(a) na wszelkie ich opcje i zapytania? Czy masz "macierz negocjacyjną" przygotowaną przed rozmową z klientem? Jeśli nie to dzięki niej uzyskasz nawet dwa razy więcej, niż się spodziewasz.
  • Dzięki dobrym scenariuszom rozmów zapomnisz o magicznym słowie rabat, a i klient wykreśli je ze swojego słownika.
    Rabat, słynna stolica Maroka. Klient dopóty prosi o rabat, dopóki nie zobaczy wartości w Twojej ofercie. Bo czy jeśli sprawisz, ze klient będzie pewien, że odzyska po dwakroć to, co zainwestował to czy dalej będzie pytał o rabat? Czy może będzie chciał wydać więcej by więcej zarobić?
  • Znając rozmowę typu SPIN szybko zamkniesz sprzedaż nawet na pierwszym spotkaniu.
    Ten schemat jest doskonały do niedużych, szybkich transakcji a cała rozmowa zajmuje czasem nie więcej niż 15 minut.
  • Schemat MAGNAT PZPR pozwoli Ci... poczuć się jak magnat sprzedaży.
    Jak się poczujesz, kiedy klient będzie Cię traktował nie dość, że na równi z sobą to jeszcze często jako eksperta i konsultanta, a nawet partnera biznesowego? Własnie tak działa schemat MAGNAT PZPR
  • Sprzedaż za pomocą technik Sandlera
    Poznasz 50 zasad prowadzenia rozmowy z przykładami. Sprzedaż sandlerowska jest banalnie prosta, jednak całkowicie zmienia paradygmat sprzedaży. To dzięki niej będziesz jak kamień węgielny budowy biznesu Twojego klienta przy węgielkach kamiennych reprezentowanych przez innych sprzedawców.
  • Już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać, czy klienta stać na Twoje usługi czy produkty i czy nie są one za drogie.
    Bo za pomocą kilku prostych pytań klient sam Ci powie, ile przeznaczył na rozwiązanie, sam Ci powie, kto podejmuje decyzje, sam Ci powie, jak to dla niego ważne i kiedy chciałby zacząć. W sumie to sam sobie sprzeda Twój produkt i to zupełnie świadomie. Na tym polega "spotkanie odkrywcy".
  • A o ile zwiększysz sprzedaż. Od 17% do 430%.
    Najmniejszy wynik po tym kursie to 17%, największy to 430%. I to nie w roku, ale w kwartale zaraz po zakończeniu szkolenia. Bo to działa. Masz dobrze przygotowaną rozmowę handlową - zamykasz nawet 83% spotkań. 8 wyjazdów na 10 kończy się wystawieniem faktury. I tu nie ma lipy.
  • Poczucie wartości i zaj...ości masz za darmo
    I to jest dokładnie tak samo ważne, jak cała "twarda" wiedza sprzedażowa. Bo kiedy czujesz, że jest dobrze, że nic nie musisz to jesteś dużo bardziej wyluzowany(a) i nie dopraszasz się o sprzedaż. Pokazujesz wartość, pokazujesz entuzjazm, pokazujesz, że klient musi zasłużyć na Twoją uwagę. Entuzjazm. Witamina E. To sprzedaje :)
  • Poznasz 50 technik "sprzedaży odwróconej", dzięki którym to klient będzie chciał kupować, a Ty będziesz wyrażać wątpliwości.
    Chciał(a)byś tak, jak mnie się często zdarza pytać klientów: "Co musiałoby się stać, abym chciał z Wami współpracować?". Albo "Do czego zobowiązujesz się, jeśli zaczniemy współpracę?".
  • Odnajdziesz przyciski decyzyjne klientów i zaczniesz je stosować, kiedy tylko zechcesz
    Każdy klienta ma swoje "czułe punkty", a Ty nie musisz ich nawet odkrywać. Wszystko dostaniesz na srebrnej tacy, włącznie z przykładami zastosowania. Bierz i używaj.

Oni już wiedzą...

John Doe UI/UX Designer

“Jedna z najlepszych inwestycji w ostatnich latach”

Decyzja o przystąpieniu do kursu sprzedaży była jedną z najlepszych inwestycji w ostatnich latach.  

Zbudowałem profil FB

i pozyskałem z niego pierwsze polecenie do dużej firmy (tak, niewiarygodne, ale tak), zbudowałem profesjonalny profil LinkedIn, wiem, jak odnajdywać osoby decyzyjne oraz odnaleźć ich maila, wiem, jak za pomocą trzech maili zainicjować zimny kontakt mailowy z decydentami w firmach, otrzymałem gotowe skrypty pozyskiwania poleceń i rekomendacji na zakończenie rozmowy handlowej niezależnie od ich wyniku.

I na koniec najważniejsze, przestawiłem tryb swoich rozmów handlowych z prezentacji usługi na słuchanie i rozwiązywanie problemów klienta.

Grzegorz Sokół
Sales expert/business consultant, ERA

“Trzy najlepsze rzeczy...”

Trzy najlepsze rzeczy, jakie kiedykolwiek widziałam na szkoleniu: analiza potrzeb , lejek pomyślności i lejek boleści.

Ewa Gątarska
Biznes Partner Nature's Sunshine Product
John Doe UI/UX Designer
John Doe UI/UX Designer

“Namawiam znajomych...”

Wszystkie szkolenia bardzo wartościowe. Wiedząc jak dużo mi to dało, już namawiam znajomych, aby w jakikolwiek sposób, starali się zmienić swoje postępowanie w trakcie wszelkich negocjacji. Najwyższa klasa biznesowa.

Grzegorz Gawron
Prywatny predsiębiorca

A teraz czas na to, na co czekasz już od paru chwil. 

"ROZMOWA HANDLOWA XXL"

MAGNAT PZPR

Schemat rozmowy handlowej

Lejki Boleści i Pomyślności

ADIDAS

477 zł.

Sprzedaż metodą Sandlera

50 technik Sandlera

Sprzedaż przez podążania

w opracowaniu, dostęp od listopada 2019

477 zł.

Negocjacje w SPRZEDAŻY

18 technik negocjacyjnych

Obrona przed manipulacjami

Pełny przebieg procesu negocjacji

477 zł.

DISCOVERY MEETING

Schemat rozmowy

O co pytań na pierwszej rozmowie

Sprzedawać, czy nie sprzedawać?

477 zł.

Sprzedaż metodą SPIN

Schemat rozmowy

4 fazy sprzedaży

w opracowaniu, dostęp od listopada 2019

477 zł.

RAZEM: 2 385 zł.

Ale dziś...

ROZMOWA HANLDOWA XXL

wersja "100% od zaraz"


Dostęp nieograniczony do WSZYSTKICH lekcji dla jednej osoby

Wszystkie lekcje dostępne "100% od zaraz", bezpośrednio po zalogowaniu się do systemu. Z lekcji możesz korzystać w dowolnej kolejności w trybie encyklopedycznym. Dla zaawansowanych handlowców.



RAZEM 2 385zł.

777 zł. jednorazowo. dostęp na wieki

Czas rozwiać Twoje ostatnie obiekcje

1.) Cena to brutto czy netto?

Brutto - automatycznie otrzymujesz fakturę VAT. A co to dla Ciebie oznacza? VAT odzyskasz, a od kwoty 777zł to jest 145zł., czyli cena kursu obniża się do 631zł. I możesz oczywiście wliczyć szkolenie w koszty, co oznacza dodatkowe 18%, czyli 113zł. Realna cena to 517zł.


Jeśli uważasz, że nie stać Cię na 517zł. to... wygląda na to, że bardzo, ale to bardzo potrzebujesz tych szkoleń.

2.) Może spróbuję później?

Połóż rękę na sercu i odpowiedz sobie, dlaczego myślisz, że spróbujesz później. Jaki jest naprawdę powód? Jeśli jako sprzedawca, czy prywatny przedsiębiorca myślisz, że nie dasz rady, że to nie zadziała u Ciebie, że musisz to jeszcze przemyśleć to... bardzo, ale to bardzo tego potrzebujesz.

3.) Boisz się, że stracisz??

Strach przed utratą jest naturalnym odczuciem. Każdy wydaje pieniądze pieczołowicie, bo wszak nie leżą na ulicy i każdy ciężko na nie pracuje. To zrozumiałe, że chcesz mieć pewność. Dlatego przygotowałem gwarancję. Cały zestaw gwarancji.

GWARANCJA

100% zwrotu inwestycji

Masz 120 dni na sprawdzenie, niezależnie od tego, który pakiet już wybrałeś(aś). I wystarczy, że napiszesz mi maila, a oddam Ci całą wydaną kwotę, co do złotówki.

Jest jeden warunek. W kursach znajdują się zadania do wykonania. To praca dla Ciebie, abyś przygotował(a) swoje odpowiedzi, które ja zweryfikuję osobiście.

Jeśli po tym wszystkim uznasz, że to nic Ci nie dało to przesyłasz mi maila na adres dariusz.kowalski@proeduneo.pl i w ciągu do 3 dni, po weryfikacji wykonanych zadań własnych z kursów, oddaję Ci pieniądze.

Za całość ręczę własnym podpisem:

Zainwestować czy nie zainwestować

Wiesz dlaczego ludzie kupują (i Ty też)? A dlaczego inni nie kupują?

Dlaczego kupują

  • Traktują to jako inwestycję i wiedzą, że kwota zakupu zwróci się już przy pierwszej rozmowie
  • Wierzą w siebie i swoje możliwości
  • Są aktywnymi handlowcami i przeliczają, jak wiele mogą zyskać przy małych pieniądzach, jeśli tylko nie będą udzielali rabatów
  • Aby poszerzyć swoje możliwości sprzedażowe, aby nie tracić transakcji i nie oddawać pola konkurencji
  • Wiedzą, że daję nie teorię tylko realne gotowce, z dużym uwzględnieniem struktur językowych i etycznych technik wywierania wpływu

Dlaczego nie kupują

  • Nie wierzą w siebie. Nie ufają sobie na tyle, aby czuć, że wydane pieniądze szybko się im zwrócą
  • Nie wierzą, że to zadziała, bo przecież do tej pory próbują i nie działa, to jak ma nagle zacząć
  • Nie chcą wyjść ze strefy komfortu, bo trzeba się nauczyć czegoś nowego i przede wszystkim to zastosować.
  • Nie potrzebują ani więcej zarabiać, ani podnieść ceny produktów.
  • Technika dawania upustów od 30% w górę jest dla nich wystarczająca, bo i tak mają tak dużą marżę, że mogą sobie pozwolić na obniżenie ceny nawet o 80%

Ostatnie pytania

Dlaczego 777zł? Czy dostanę rabat?

Na jak długo zyskuję dostęp?

Czy tam są techniki NLP

Czy to jest opłata jednorazowa?

A co będzie, jeśli to u mnie nie zadziała?

Czy te techniki są etyczne.

Jeśli dotarłeś(aś) to tej sekcji to mam niespodziankę. Nic już więcej dla Ciebie nie mam, poza tym, co poniżej. Kliknij zatem w wybrany zielony przycisk i do zobaczenia po drugiej stronie.

A, zapomniałbym, jest jeszcze coś. Za jakiś czas zgłoszę się do Ciebie z prośbą o wystawienie dobrej laurki za szkolenie. Takiej, jak te zawarte w części "opinie klientów". Bo wiem, co jest zawarte w kursie i wiem z góry, jaka będzie Twoja ocena :) I od razu dziękuję.

ROZMOWA HANLDOWA XXL

wersja "100% od razu"




777 zł. jednorazowo, dostęp nieograniczony

Istnieją setki wymówek, aby czegoś "nie zrobić". 

4 lata temu rozpoczynałem nowy biznes - marketing internetowy. 

No ale przecież nie będę wydawał pieniędzy na kursy!

Przez dwa lata uczyłem się darmowych narzędzi, robiłem testy na sobie, sprawdzałem narzędzia, nie działały, kupowałem kolejne, znów działały przez chwilę a potem... od nowa.

Wydałem łącznie 12 700zł w ciągu 2 lat i...

... dalej nie miałem nic, poza tym, że postawiłem dwie nieużyteczne platformy szkoleniowe. I wtedy się zdecydowałem:

  • kupiłem kurs marketingu internetowego za prawie 3 697zł.
  • kupiłem platformę szkoleniową z prawdziwego zdarzenia za 2 894zł
  • kupiłem płatne wtyczki do budowy stron takich, jak ta którą właśnie czytasz.


Gdybym zainwestował od razu - byłbym bogatszy o 12 700zł,. no ale przecież ja musiałem być mądrzejszy.

Lepiej się cieszyć z czegoś co zrobiłem, niż żałować, że czegoś nie zrobiłem. 

Czytając to masz szansę, by być trochę mądrzejszym ode mnie. No i oczywiście nie musisz wydawać 12700zł.

Chcesz dalej martwić się o nowe kontakty i potencjalnych klientów?

Chcesz wciąż drżeć, kiedy klient zaczyna mówić "NIE"?

Chesz się dalej zastawiać, dlaczego tak trudno coś sprzedać a dlaczego tak łatwo przychodzi to konkurencji?

Chcesz dalej jeść zimne obiady o 21:00, bo dopiero wtedy przychodzisz z pracy?

Chcesz widzieć bliskich tylko w niedzielne popołudnia, kiedy już w weekend odeśpisz cały tydzień?​

Jeśli odpowiedziałeś(aś) choćby raz "NIE", to masz już tylko jedno wyjście

wersja "100% od razu"




777 zł. jednorazowo, dostęp na zawsze

>